21.11.11

Det har blivit svårt att älska, när all kärlek lett till besvikelse

Hejhej!
Min helg var mysig, gjorde inte så mycket utom att vara med släkten.
Skönt att vara tillbaka i skolan idag tycker jag, blir så glad när jag får träffa min fina klass!
Vi jobbade med färgstjärnan hela dagen, för att lära oss komplementfärgerna (vad som tonar ned vad), om ni förstår. Vi måste lära oss det för det är typ grunden för make-up. Det är några i klassen som börjar tro att dom har gjort fel programval, det är synd tycker jag, då jag trivs jättebra.
Gick upp på stan efter skolan, tittade lite med tjejerna och åkte sedan hem.
Puss och Kram

Håkan Hellström är min nya kärlek för övrigt, det finns ingen bättre!
Stötte på honom i somras, fin som jag var, nyss hemkommen från Spanien. Hade inte sovit på ett dygn..

1 kommentar: