24.8.11

21.13

Hej bloggen!
Åh det är så kul i skolan! träffade tvåorna idag, blev lite rundvandring och sånt. Hängde med Amanda och Linnea på stan ett tag efter skolan, fick även träffa älskling en stund. Åkte hem till Amanda ett tag, fick en fjäderextension av henne, hon är så pysslig min mandi, väldigt kreativ och duktig! Så den får ni se någon dag.
Längtar redan till imorgon! Ska möta upp Linnea innan vi börjar, det går ju inga bussar så kommer ändå in för tidigt.
Nu väntar jag på att parlamentet ska börja. Ska förövrigt sova tidigt ikväll, är så trött!

Jag tycker att ni är väldigt dåliga på att kommentera, man behöver inte skriva mycket men skulle gärna vilja veta vad ni tycker om bloggen och om jag ska ändra på något, skriv vad ni känner! Det är kul att se att det är så många som läser, det är jag jätteglad för! <3
Ha en bra kväll, bloggar imorgon igen!

Kram Linnea



1 kommentar:

  1. jag tycker att din blogg har ett bra innehåll men du kanske kunde lägga in lite fler bilder i inläggen och kanske fixa en coolare header :D

    Kram! <3

    SvaraRadera