26.8.11

Fridaynight

Hej bloggen!
Jäklar vad varmt och skönt det var ute idag! Hört att det ska hålla i sig tills imorgon.
Skön skoldag med modevisning och styling. Låter kanske sjukt men vill inte ha helg. Har världens bästa klass och program så tre år känns för lite just nu.
Sitter i världens fulaste-men också världens skönaste kläder och kollar på pretty little liars, bäst! Annars vet jag inte vad som händer ikväll, är jättetrött så jag kanske sover tidigt. Och imorgon ska jag sova ut, no argues.
Sen imorgon ska jag försöka hämta ut lönen, om banken har öppet. Är bjuden för att fira Maja och Filippa som har fyllt år också!
Känner att jag skriver intressant nu.. ha en underbar fredagkväll så hörs vi

Puss och Kram Linnea

bjuder på en härlig sommarbild



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar