1.9.11

22:28

Hej på er!
Allt bra eller? Allt är toppen för mig just nu. Det är snart helg och allt rullar på!
Skolan idag var kul som vanligt. Det känns så konstigt att säga att skolan är kul och att jag faktiskt längtar till den ibland men så är det. Har allvarligt världens bästa klass, kunde inte önskat bättre än er flickor!
Imorgon ska vi jobba med hudvård, blir intressant tror jag.
Bloggen ser så tråkig ut när jag inte lägger upp bilder så här får ni en mindre bildbomb av mig.
Puss och Kram
                                                                       Vår korridor
                                                                        Modelljakten
                                                                               <3
                                                                        Jullans skor
                                                                            My girls
                                                                    Linne 100kr Monki
                                                        Örhänge 2st för 129kr Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar