18.9.11

you don't know you're beautiful

Hejhej! Hoppas allt är bra med er! Har inte velat blogga dom senaste dagarna på grund av personliga skäl, men nu är jag igång igen.
I fredags hade vi våran första makeup-lektion, hur kul som helst!  Vi la grunder och provade oss fram. Bilder från lektionen kommer kanske upp senare.
Efter skolan gick jag först upp på stan med Anna ett tag och tog en fika. Sedan mötte jag upp Johanna, missade ett antal bussar innan vi kom hem till henne och sen åkte vi vidare till mig.
Dansade inte igår, kände mig febrig, hade ont i huvudet och sånt, usch! Men idag mår jag bättre. Har inget speciellt planerat, vill gå på fotbollen iaf.
Just det! Måste ha dom här skorna! Så himla sköna att gå i, det kan man inte tro? Julia har likadana och dom är helt otroligt snygga också.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar