21.10.11

I'm talking loud, not saying much

Har vart sjuk sedan i måndags men nu är jag på benen igen. Fan blir ju aldrig sjuk annars, typ 2 gånger om året, och så blir jag det på praktikveckan.. Kan inte säga att jag är jättepigg nu men det funkar. Oh äter jordens bästa halstabletter! Zyx citron, man blir typ helt bedövad i hela halsen efter 2 tabletter. Okej låter sjukt men det är skönt när man knappt kan svälja annars.
Åh kollade på lite undanlagda kläder igår här hemma, hittade en fin kavaj och en jeansväst bland annat, snacka om att mode innehåller trender som återkommer om och om igen. Så bättre att spara kläder än att slänga menar jag. 
Just nu lyssnar jag på musik och fräschar till mig lite, ska in och möta min Julia när hon har jobbat klart, otroligt vad jag saknar henne när vi inte ses varje dag, haha. Hon ska få göra en liten "gästblogg" någon dag, bara för att hon har så grym klädstil. 
Ikväll vet jag inte vad vi hittar på riktigt.
Pusshej


Sjukmusik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar