23.10.11

Sunday

Hejhej! Ipad-bloggar idag. Ni fattar inte hur lång tid det tog att göra dethär inlägget!
Hoppas allt är bra med er. Själv är jag nästan helt frisk och mår jättebra!
Åkte till pappa en stund idag och fixade med Oriflame. Det har jag inte skrivit här förut men jag säljer produkter för ett svenskt företag som heter Oriflame. Det är hudvård, make-up och doftprodukter, till störst del, för mycket bra priser. Så idag har jag fixat med lite beställningar och så.
Var hos Julia i fredags. Vi tittade på film och bara tog det lungt, det behövs ibland.
Igår åkte jag in och åt lunch med Johanna på Rosalis, älskaaar! Tittade på träningen och idag umgås jag bara med familjen. Det blev en myshelg rakt igenom.
Borde jag lägga in fler bilder här på bloggen? Skriv vad ni tycker!
Kram

Gå gärna in och kolla, även för killar!
http://se.oriflame.com/


Bilder på produkter från Oriflame



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar