13.7.11

fotbollll

Hej bloggen!
Sitter och tittar på fotbollen just nu, gud vad jag saknar det.
Dagarna blir bara längre och längre, känns som sommarlovet är långt borta och jag är stressad. Ska (vill) hinna så mycket på den månaden (aaaaaaah) som är kvar av lovet när jag slutar jobba..Och hur ska jag klara mig utan min älskling i en hel vecka när jag åker till spanien :( ? Många obesvarade frågor och det får mig att må ännu sämre.
Uppdaterar imorgon, om jag har lust

Kramar Linnea

saknar min hårfärg :(

1 kommentar:

  1. Ibland kan saker och ting i livet kännas överväldigande, åt båda hållen. Oftast brukar det ordna sig. Ett bra råd kan vara att försöka tänka på om det är något du kan förändra. Är det inte det så är det ju inget att göra. Ingen ide att gräma sig och må dåligt över sådant man ändå inte kan förändra. Accepterar man det så brukar det kännas lite lättare. kram till dig! <3

    SvaraRadera