8.7.11

fredagkväll

Hej!
Nu är det helg och ledigt, jag är helt slut i huvudet och kroppen..Måste städa nu och sen greja lite sen ska jag till älskling, får knappt träffa honom när vi båda jobbar..fast bra att sakna ibland också.
Min helg blir nog väldigt lugn men kommer att bli rastlös när jag inte har något att göra. Vill nästan ha slut på sommarlov nu, det händer ändå ingenting. Men vill hänga med mina tjejer först, åka till Spanien och sola massor mer, shoppa, vara med älskling och baaadaaa. Surt att få lönen när skolan har börjat men då kanske den räcker längre. Nu blev det lite rörigt känner jag. Är lite nere just nu, av ingen anledning alls.. MEN måste städa nu, skulle ha gjort det för nåra timmar sen.
Ska jag fortsätta lägga ut bilder eller blir det jobbigt?
Ha det bra, uppdaterar när jag kan, as usual.
Bara btw så har jag fått en ny favoritlåt som är så skön: Timbuktu – Resten av ditt liv ÄLSKAR introt!

Kram Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar