12.7.11

You learn how to fly even if you don't try

Hej bloggen.
Jobbet blir bara tråkigare och tråkigare men tur att jag har Kajsa där att snacka skit med hela dagarna, annars skulle jag dö. Så tråkigt att göra samma saker hela tiden. Den enda variationen som finns är om nån sticker att skura toalettstolar i våra händer, inte så mycket mer än så.
Jag är så himla sugen på att träffa världens bästa raggagrupp och bara börja igen, så kul! Måste titta på vårens kurser.. Dansar ju Zumba emellanåt som även liknar Ragga ibland.
Jag kommer inte på något att skriva, det brukar komma när det redan är publicerat men då är det försent. Ni får en dagens låt iallafall: Rebecca & Fiona – If She Was Away . Börjat lyssna på dom efter att jag hörde den här låten på P3 i ett klipp från P&L. Så himla bra låtar!
Uppdateras imorgon

Kram Linnea


































M<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar