26.12.11

But if you never try, you'll never know

Hejjj!
Har haft några underbara dagar med mina allra närmaste, skulle inte byta det mot något. Har ätit massor med mat och godis så imorgon ska jag faktiskt ta mig till Fjugesta och träna med Julia, behövligt.
Jag har shoppat med mina hjärtan hela dagen, äntligen! Hittade lite smått och gott, blev riktigt nöjd. Dock ingenting på rean, den var värdelös..
Resten av veckan ska jag bara vara med fint folk, sova och fira nyår. Älskar lov även om jag saknar min klass väldigt mycket.
Hoppas ni har/har haft en bra helg
Puss


Hur sugen som helst på att färga håret, är så trött på den färg jag har.
Funderar på rödbrunt som snygga Hayden här nedanför, men har egentligen ingen aning.
Hade en mörk röd/brun/svart färg förut som jag gillade, kanske går tillbaka till något liknande.
Och så vill jag klippa av mig håret, men det säger dom att jag inte får, och ja, jag skulle antagligen ångra mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar