30.12.11

Had a dream I was king, I woke up, still king..

Hejhej!
Älskar att vakna upp av att solen letar sig in genom persiennen, även om det känns som  att det är vår..
Idag ska jag vara hemma och ta det lugnt, kolla på gossipgirl, städa och greja lite på rummet och leta fram nyårskläder(!!!!) alla som känner mig vet att jag suger på att planera, brukar välja sånt samma dag. Men har några funderingar, tar kort imorgon och visar er resultatet.
Hade sjuka mardrömmar om vad jag hade på mig, en byxdress som var helt störd, lite sjömansinspirerad och platåskor till det, vaknade helt svettig haha.

Hade en jättemysig dag på stan igår med tjejerna, välbehövligt verkligen. Har så kul med er, oavsett vad vi gör.


Dagens mysoutfit, t-shirt från venedig. Vill tillbaka nuuuununununu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar