18.12.11

ni trodde man kunde svika kärlek

Hej!
Mår...bra.. haha jag orkar inte, mina fötter är fortfarande svullna från klackarna igår, och min hals.. gud.
Det var inte lika kul som sist men det var okej, helt klart. Idag har jag bara tagit det lugnt, tittat på Musikhjälpen och liknande. Pluggat också faktiskt!
Nu lyssnar jag på Håkan och ska jag baka något tills imorgon, men vad? Alla kommer att vara lata och göra chokladbollar, funderar på att följa strömmen. Vi ska titta på film imorgon i skolan, ha onepiece på oss och bara mysa med bästa klassen.
Har en julklapp kvar att köpa också. Herregud det är jul snart, vill nästan inte det. Det går alldeles för snabbt.
Vi hörs, puss



Idag fyller min fina Lova år, grattis igen!
Vi har känt varann sen vi var 1 och vi känner fortfarande varann in och ut.
Det är alltid lika lätt att umgås med dig, det är alltid lika kul.
Tack för att du finns, jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar