6.1.12

I guess karma comes back around

Hej!
Hade en underbar dag med min familj igår. Åkte in och åt gott på Wobbler och gick på Sherlock Holmes på bio efter den.Den var bra men lite väl lång. Försökte hålla mig vaken för att kolla på hockeyn men gav upp efter första perioden. Vaknade av att dom skrek i vardagsrummet (har rummet bredvid) att Sverige vann. Kände på mig det från början.
Idag ska jag åka in till stan en snabbis i det fina vädret och möta upp Linnea, sen åker vi hem till mig. Stockholm imorgon, taggar 100% nu. Kommer bli grymt!
Ha en bra dag, gör nog ett inlägg senare ikväll eller tidigt imorgon.
Puss


Jag häromdagen, haha titta min nuvarande garderob i bakgrunden. Hur fin?


Länkar Linneas blogg här, hon tar massor med fina bilder på bland annat makeup, vad hon gör i vardagen och hon är även modell med jämna mellanrum. Hur duktig som helst så kika in!
http://liseyle.devote.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar