8.1.12

we don't celebrate sundays

Hejhej!
Hade en sjukt bra dag i Stockholm igår. Vädret och humöret var på topp! Hittade inte så mycket som jag hade hoppats men det gör ingenting. Det är konstigt men jag måste säga att jag har så mycket lättare för att hitta saker jag vill ha i Örebro än i Stockholm. Man kanske är lite mer avslappnad och så, vad vet jag. Bilder kommer senare iallafall!
Hade myskväll med Linnea i fredags, du är så bra! Tittade på New Moon och åt popcorn.
Och idag har jag bara tagit det lugnt, försöker vända tillbaka dygnet så att jag inte dör när skolan börjar på tisdag. Helt konstigt hur mycket jag saknar!
Har förresten kommit fram till att det är dags att börja träna mer än dansen. Måste skaffa kort nånstans men vet inte vart än.. Behöver något att göra om kvällarna.
Ha en bra kväll, puss

Trött tjej.. Och min nya favorittröja från Beyond Retro-Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar