23.1.12

om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?

Hallå!
Min dag började sämst. Försov mig 40 min, missade två bussar och kom försent till skolan. Därefter blev dagen bara bättre och bättre. Nanettes mamma bokade biljetter till Avicii andra mars, sjukt glad! Var på Marieberg med mamma efter skolan och letade skor, hittade ett par på Nilson.
Nu ska jag lyssna på P3 där Markus Krunegård gästar, min älskling! Och så ska jag boka Peace & Love nuuuuu!
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Hade första "riktiga" mattelektionen idag, kändes bra faktiskt..
Och äntligen har vi börjat med idrott. Som jag har längtat, helt sjukt! En annan anledning varför jag är glad är för att dansen börjar imorgon. Mår inte bra av att vara utan träning såhär länge.
Ha en fortsatt bra kväll!
Pussaaaaar

Markus musik är sjukt underskattad. Han är grym på att skriva låtar och sjunger otroligt bra. Kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar