19.1.12

There's more important things than hearing you speak

Hej!
Sitter och kollar på X-factor US just nu, fast jag har tusen andra saker att göra egentligen. Och tröttare än jag är nu kan man nog inte bli, det är sjukt. Jag sover ändå mer än jag gjort under hela min skolgång nu men det hjälper ju inte..?
Skoldagen var okej, väldigt lång, men okej. Satt kvar någon timma och skrev klart, sedan träffade jag Amanda på stan en snabbis.
Imorgon har vi en rolig lookalike-uppgift i skolan, det kommer bli grymt! Ni får se bilder.
På kvällen ska jag umgås med mina tjejer.
Kan bara längta till sommaren just nu, sad but true. Ska vädret hålla på och jävlas såhär så kan det lika gärna bli sommar på en gång. Sommar och massor med värme, hur härligt?
Nu ska jag sätta på Deadmau5 och städa mitt rum.
Ha en bra kväll!

Sommar, kom nuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar