27.1.12

I'm coming home

Hej på er
Har vart på ett värdelöst humör idag. Helt slut i hela kroppen och vart allmänt nere. Så nu laddar jag om inför kvällen med bra musik och lite sömn. I skolan hade vi en skön hudvårdslektion från 9-1, underbart.
Sov hos min kära Nanette igår. Har inte skrattat så mycket på länge alltså, det var helt sjukt. Du är bra du.
Förhoppningsvis spenderas helgen med mina fina vänner.
Åh det är så mycket jag har planerat som jag kan se fram emot! 2a mars är det jag och Nettan i Globen på Avicii, ska eventuellt äntligen få åka skidor på sportlovet. Sälen påsklovet med familjen och Nanette. Peace & Love i juni och ja, mer blir det kan jag lova!
Ha en fin fredag! pussar

Jag idag, glad när hon lyssnar på bra musik

1 kommentar:

  1. lektion från nio till ett!? vad fan g¨år ni för hård linje!:O

    //andreas Curry Carlsson

    SvaraRadera