4.1.12

wrong in all the right ways

Hejhej!

Mår hur bra som helst, allt bara faller på plats (pepparpeppar), det är så skönt!
Hittade en skjorta på Marieberg igår, ni får säkert se någon dag, den är grym! Halva priset på min favoritaffär Vila.
Senare igårkväll kom Johanna hit och sov här. Vi fastnade framför hockeyn först, kan inte sluta skratta åt killen/tjejen som spelar synt emellanåt, sjuk! Sen började en film som heter Bordertown med bland annat Jennifer Lopez. Den var hur bra som helst, se den!
Vi vaknade någon gång vid 1 och har bara tagit det lugnt idag.
Nu tänkte jag titta lite på Gossip girl, ska sova tidigt ikväll, det är dags att vända tillbaka dygnet nu. Kommer dö när skolan börjar annars. På tal om skolan så saknar jag den. Kanske inte skolan i sig men klassen och att ha någonting att göra. Blir alltför rastlös när det är lov, även om jag gör saker.

Ha en bra kväll, puss


Idag fyller min fina vän Linnéa 17 år, Grattis igen! jag älskar dig <3

Åh älskar dansbilden

1 kommentar: